Jak wykorzystać długie godziny oglądania seriali?

Gdzie tylko nie weszłam, wszędzie widziałam coś związanego z nowym sezonem Stranger Things. Już wcześniej coś mi się obiło o uszy jeszcz...


Gdzie tylko nie weszłam, wszędzie widziałam coś związanego z nowym sezonem Stranger Things. Już wcześniej coś mi się obiło o uszy jeszcze jak był pierwszy sezon, ale jak usłyszałam, że jest to związane z sci-fi nie byłam do tego serialu przekonana. Zdecydowanie wolę rzeczy realistyczne, dlatego nigdy nie obejrzałam w całości chociaż jednej części Pottera (wiem, pewnie teraz 98% czytelników się zdziwi, oburzy, usunie tą kartę i wyjdzie). Ale jak wyszedł drugi sezon i dosłownie wszędzie byłam obarczona czerwonym logo z dwójką postanowiłam, że dobra obejrzę. W długi listopadowy weekend obejrzałam dwa sezony, a do tego na przemiennie nowe odcinki Riverdale. Jak sami widzicie tak wygląda moje bujne i towarzyskie życie, ale nie żałuje bo Stranger Things i mnie do siebie przekonało, a najbardziej muzyka intra.. W ogóle cały soundtrack Stranger Things to według mnie cudo na kiju. Cały klimat lat 60' i 70' zdecydowanie do mnie przemawia, a zwłaszcza retro muzyka, którą teraz wzbogaciłam o nowe nutki. 

Jak wiecie oglądanie seriali jest super, wciągające i zarazem uzależniające, ale to zajmuje straasznie dużo czasu przeliczając na godziny (najbardziej współczuje fanom Pretty Little Liars, w tym sobie). Dlatego dobrym sposobem jest wykorzystanie języka angielskiego, który nałogowo nie przemyślanie katujemy w szkole , a  większość popularnych seriali jest anglojęzycznych. Moim sposobem na naukę słówek, to oglądanie bez lektora, a dodatkowo dołączam angielskie napisy (nie polskie!). Tych słów, których nie rozumiem zapisuje i tłumaczę. Trochę to przeszkadza w relaksowaniu się nad ulubionych serialem, ale od czasu do czasu czemu by nie spróbować. Polecam Wam stronę na której macie napisy po angielsku: www.gostream.is
(z wysoką znajomością słówek bardziej  dogadasz się niż ze znajomością gramatyki, dlatego warto uczyć się chociażby 10 słówek dziennie)


 No koniec zapraszam Was do odwiedzenia kanału YouTube mojej czytelniczki, która dopiero rozpoczęła swoją youtuberską karierę. Jeżeli interesuje was lifestyle i chcecie dowiedzieć się czegoś o nowej, ciekawej osobowości zajrzyjcie na kanał Agaty Fogtman! Oprócz tego zapowiadają się również wszelkiego rodzaju przepisy ;) 
Każdy pamięta swoje początki i nie wspomina ich najlepiej, dlatego musimy pomóc koleżance w dodaniu otuchy i swobody na nowy start.


                                                                                   




                       
                                     kurtka: gamiss



You Might Also Like

18 komentarze

  1. Jeszcze nie miałam okazji obejrzeć Stranger Things, ale wszyscy to chwalą, więc chyba muszę się za to zabrać. Świetne zdjęcia!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem fanką Riverdale! Za Stranger Things się dopiero zabieram, a jeśli chodzi o Oferty Little Lista to świadomość ile mam do obejrzenia wręcz mnie dobija - wiem ile to czasu, a ja i tak już mam go niewiele. Dziękuję Ci za wsparcie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zbieram się do obejrzenia Stranger Things, słychać bardzo dużo dobrych opinii na jego temat, więc muszę i ja ocenić :)
    Śliczne zdjęcia!
    obserwuje
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja słyszałam, że serial "Przyjaciele" jest fajny do nauki angielskiego na początek :) Ja jetem wzrokowcem, więc lubię oglądać z napisami .

    OdpowiedzUsuń
  5. oj seriale jednak dużo dają..mój angielski też się rozwinął przez seriale <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. :) Ja uwielbiam seriale, Stranger things zaczęłam oglądać niedawno, ale również mnie zaciekawiło, gdzie byłam sceptycznie nastawiona. Staram się oglądać z angielskimi napisami, jednak jak chcę się zrelaksować włączam te polskie. :D Często oglądając serialne sprzątam, albo robię coś innego, żeby nie marnować tak do końca tego czasu. :)

    Pozdrawiam ♥
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze to jakieś produktywniejsze wykorzystywanie czasu!Fani PLL łączymy się hah :D , bardzo ładne zdjęcia a kurtka - boska <3!
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja i mój chłopak jesteśmy oczarowani Stranger Things! :) A Twoja stylizacja jest genialna ;) Przepiękne i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie tak się uczę. 90% mojego angielskiego to seriale, filmy, piosenki. A tego popularnego serialu jeszcze się nie przekonałem.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow cudowne zdjęcia♥ Ostatnio riverdale stało się moją miłością, więc post jak najbardziej przydatny!

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Kurtka bardzo mi się podoba. Ja właśnie staram się unikać nowych seriali, żebym się znowu nie wciągnęła. Ale z każdej strony ktoś namawia do nowych tytułów :D Ja niestety nie umiem angielskiego tak dobrze jak moi znajomi, chętnie spróbuję twojego pomysłu :)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zaczęłam oglądać Stranger Things i nie mogę się oderwać <3 Pięknie wyglądasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. H.P. kocham :) W sumie dobrze, że to tylko fantastyka, bo za sci-fi też nie przepadam, haha :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam seriale ♥ I śliczne fotki ;)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy