motywacja słowem

    Właśnie zdałam sobie sprawę, że to mój pierwszy post w tym roku! A już mamy zaraz koniec stycznia. Tak w sumie, dzisiaj do Was ...




    Właśnie zdałam sobie sprawę, że to mój pierwszy post w tym roku! A już mamy zaraz koniec stycznia. Tak w sumie, dzisiaj do Was przychodzę z niczym. Po prostu chciałam dodać jakieś oznaki życia w moim maciupeńkim miejscu, gdzie mogę od czasu do czasu coś napisać. Coś, co albo mnie męczy na duszy, albo jakieś wydarzenia ,które zaistniały. Ale dzisiaj nic. Ostatnio w ogóle nie mam 'weny' na myślenie. Chyba przez ten czas się strasznie rozleniwiłam, ponad tydzień nie było mnie w szkole(przeziębienie, żeby nie było haha). Może i potrzebna czasem jest taka chwila ciszy i uspokojenia dla samej siebie. Ale teraz tak myśląc, nawet nie miałam kiedy pomyśleć przez moją teraźniejszą przeprowadzkę. Może kto widział snapie, jak się udzieliłam przez dwa dni. Jedyne nad czy się zastanawiam, to nad urządzeniem pokoju. Strasznie nad tym długo planuję i rozmyślam. Mam tyle pomysłów, żeby urządzić mój pokój w takim stylu jakim bym chciała, czyli po swojemu. A teraz zwłaszcza, że mam dosyć duże pole do popisu. Mogłabym i dziś już jechać po meble i potrzebne dodatki, jedyne co mnie hamuje to- pieniądze. Stopniowo muszę układać swoje zasoby, ale to tak znika na nie wiadomo co haha. Pomijając ten fakt, jeżeli chodzi o mnie to nad niczym nie rozmyślałam, ale w okół mnie ludzie potrafią dać taką inspirację i wiarę do życia. Naprawdę nie wiem, czy to dar, czy na pewno też doświadczenie życiowe. Samym słuchaniem poszczególnych osób możemy zmienić nasz tok myślenia, albo chociaż popatrzenia na świat w innym kierunku. Docenienia wartości jakim jest życie. Aby nie ograniczać się tylko do swoich myśli, ale też danie szansy innym poglądom. Mowa oczywiście tutaj o niejakiej Sylwii Gaczorek, również blogerki. Pewnie większość z Was ją zna tak samo jak ja. Na snapie niby mówi o jasnych rzeczach, niby logicznych, ale naprawdę potrafi podnieść na duchu i dać motywacji. Przez to, że nie była traktowana najlepiej w szkolnych latach, teraz możemy wysłuchać pomocnych rad, dzięki jej doświadczeniom. W przyszłości również chciałabym w jakiś sposób pomagać tak ludziom, chociażby słowem.
Zdjęcia z pobytu u moich kochanych kuzynek( a tak naprawdę to ja jestem ich ciocią, tyle że ja jestem młodsza, więc mówię na nie kuzynki haha) 




You Might Also Like

13 komentarze

  1. Drugie zdjęcie jest prześliczne *.*
    obserwuje i pozdrawiam Domi-Nika

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będziesz miała możliwość pomocy ludziom w taki sposób :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś śliczna i masz cudowne włosy!

    Bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz :)
    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudne warkoczyki!!!
    <3
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z kuzynkami przypomina mi moje zdjęcia z przyjaciółkami ;c
    pozdrawiam i trzymaj się!:*
    http://olkha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze możesz zostać psychologiem, albo terapeutą to jest pomoc słowem.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznee zdjęcia :D Warkocze cudne :*
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten warkocz, śliczny wygląd bloga :)

    http://mary-and-mint.blogspot.com/ klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Organizuję konkurs :D za każdą pierwszą, trafną interpretacje(wystarczy jedno zdanie) wstawiam linka do Waszego bloga, obserwuję go i dodaje komentarz.
    Zapraszam: http://kolorowy-koliber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że uda Ci się pomagać ludziom w sposób jaki byś chciała :)
    Swoją drogą bardzo ładne warkoczyki :)
    http://makequadro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. też bardzo lubię Sylwię, na początku mnie jakoś irytowała, ale potem zaczęłam oglądać ją na snapie i od razu pomyślałam, że jest świetna c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak dobrze że wróciłaś :D Tak to jest, że jeśli rozleniwi się na tylko jeden dzień to od razu z tego wychodzi jeden tydzień itd... Masakra. Pieniądze to hamują każdego, haha gdyby mnie nie hamowały to miałabym taki pokój że łoooo :D Na całe szczęście w blogosferze jest na prawdę masa przydatnych postów DIY. Ładnie i tanio :)
    Dziewczyny nie znam, jestem tu jedyna? Haha jestem jakaś inna wiem xD
    W ogóle nie jesteście podobne do siebie O.o
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy