NOWY ROK, NOWE POSTANOWIENIA | Happy New Year!

   Może Ci, którzy na bierząco wiedzą jak u mnie wygląda dzień na snapie wiedzą, że niestety pierwszy tydzień stycznia będzie strasznie zani...

   Może Ci, którzy na bierząco wiedzą jak u mnie wygląda dzień na snapie wiedzą, że niestety pierwszy tydzień stycznia będzie strasznie zaniedbany jeżeli chodzi o bloga. Aktualnie spędzam czas z moją rodziną, do której rzadko przyjeżdżam. Laptop mojej kuzynki jest zepsuty, a na telefonie nie mam jak dodawać zdjeć zrobionych aparatem. Mam nadzieje ,że po takiej chwili rozłąki będzie burza inspiracji na Nowy Rok. Dziś przychodzę do Was z postem bardziej organizacyjnym, napisać o całej zaistniałej sytuacji i powiedzieć o moich postanowieniach. Z każdym nowym rokiem coraz bardziej idę ku dorosłości. Pomimo tego, że co prawda urodziny obchodzę w sierpniu, dwie ostatnie cyfry daty roku oznaczają rocznikowo mój wiek. Skutki bycia urodzonym w 00'. Szczerze mówiąc nie chcę jeszcze być dorosła. Za szybko mija mi czas mojego nastoletniego życia. Wiadomo, każdy taki nasz okres życia zdarza sie raz (np. emeryt, dziecko), ale to chyba nastolatkiem mogłabym być najdłużej. Dorosłym uważam ludzi po 30.,bo po 20. to młody dorosły, jak w simsach haha. Pomijając te fakty, tak już jest więc tego nie zmienimy. Idziemy z rokiem na rok do przodu. Ustanawiamy nowe postamowenia, albo jak w moim przypadku stare, które miały uzupełnić nasz teraźniejszy rok. Abym miała je w jednym miejscu i żebym o nich nie zapomniała, muszę napisac je tutaj.


1. Dostanie się do wymarzonego liceum i napisanie testów gimnazjanych na dobry wynik. 
To może i dla niektórych oczywiste, albo nudne postanowienie, ale dla mnie jest ono w tym roku bardzo ważne. Po tych trzech latach nauki trzeba będzie w końcu napisac te testy, które zadecydują o dobrym liceum.  

2. Poprawienie wyglądu sylwetki (schudnąć). 
Już wczesniej dodawałam posta motywacyjnego, tak aby w końcu sie z tym uporać. Zaczynam od zmienienia swoich złych nawyków żywieniowych na te dobre. Małymi kroczkami mam nadzieję , że dojdę do celu. 

3. Poprawić swój angielski i niemiecki. 
Angielski to podstawa, a teraz zwłaszcza gdy mam testy gimnazjalne. W dzisiejszych czasach znanie tego  języka jest jak podsiadanie złotej ręki. Z niemieckim jest tak samo. Każdy język jest ważny! 

4. Pojechanie do stanów (na Florydę). 
To raczej w tym roku znowu nie wypali, ale to życzenie mowię przy każdej możliwej okazji, aż do jego spełnienia. Moze za rok! Ale cóż, warto być dobrej myśli :) 

5. Blogować, blogowac i jeszcze raz blogowac! 
Coraz bardziej wkręcam sie w blogowanie. To nie jest taka prosta sprawa jak się dużo osobom wydaje. Wymaga wiele czasu i poświecenia, aby druga osoba ,czyli czytelnik, mógł zawisnąć oko na całości. Ja niestety chyba za mało czasu temu poświęcam, przynajmniej tak teraz mi się wydaje. Co prawda robię wszystko z całej mojej siły, a jest jak jest. W tym roku na święta dostałam moj wymarzony aparat, dzięki temu juz jeden czynnik będzie poprawiony- jakość zdjeć. Teraz tylko reszta. 

6. Ćwiczyć rysowanie. 
Zdecydowanie za mało rysuję. Tylko to tez nie z mojej winy, bardziej z braku czasu. Po testach będę miała o wiele więcej czasu, więc wtedy mam nadzieje ze zapełnię swój szkicownik nowymi pracami. Chciałabym rysować na dobrym poziomie,ale żebym taki efekt uzyskała muszę duzo swojego wolnego czasu poświęcać rysowaniu. 

7. Poprawić kondycje skóry i włosów. 
Niestety juz od dłuższego czasu mam problem z  nieustępliwym trądzikiem, dlatego robię wszystko co w mojej mocy,aby temu zaradzić. Mam nadzieje ,że w tym roku problem w końcu się zakończy i będę mogła cieszyć się piękna cerą. A do tego od jakiegoś czasu zaczynam dbać o moje włosy. Jednak zrozumiałam, że aby mieć je ładne i lśniące rownież trzeba się o nie zatroszczyć. 

8.Znaleźć rytm. 
Raczej tego nie wiecie, ale od października chodzę na dancehall. Nigdy wczesniej nie tańczyłam w żadnym klubie, ale zawsze o tym myślałam. Już od bardzo dawna lubiłam tańczyć, nawet do najdziwniejszych piosenek. Nawet gdy słucham muzyki nogi albo palce same mi się ruszają. Chcę w tym roku trochę bardziej popracować nad koordynacją ruchów. W końcu trening czyni mistrza haha. 

A teraz Wam, moim czytelnikom, ludziom którzy wchodzą na bloga aby tylko dodać komentarz ze swoim linkiem na bloga, nowym bloggerom/bloggerkom, albo po prostu czytelników życzę szczęśliwego Nowego Roku!! Abyście tą dzisiejszą północ spędzili w towarzystwie wspaniałych osób, zakończyli stary rok w zgodzie i rozpoczęli nowe przygody. Niech wasze postamowenia Noworoczne nie pójdą w zapomnienie,tylko niech staną się celem w Waszym roku. Jak najmniej przykrych sytuacji, duzo uśmiechu na twarzy i przede wszystkim zdrowia. Przepraszam za taki post bez zdjeć, ale jeszcze raz Happy New Year! A teraz szykujemy się na odjazdową imprezkę haha!:)



You Might Also Like

16 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Życzę ci abyś wytrwała w swoich postanowieniach i trzymam kciuki aby ci sie udało z wyjazdem na Florydę! :D
    colorfulpantaloons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w spełnieniu tych postanowień ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku !
    Zapraszam na konkurs!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że spełnisz swoje postanowienia i kiedyś odwiedzisz Stany. Ja również bardzo chciałabym tam pojechać. :)
    http://www.softysiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne postanowienia :)
    Życzę tobie wszystkiego najlepszego w tym roku :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w postanowieniach ^^ Nie przejmuj się tak bardzo egzaminami. Jeśli uczyłaś się regularnie to nie siadaj dzień przed nimi by sobie coś przypomnieć, bo to Ci nic nie da.
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości.
    Zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, abyś to wszystko zrealizowała!
    Również zależy mi na dobrych wynikach z egzaminu :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w realizacji
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci aby Twoje postanowienia były zrealizowane jak najlepiej ! Też chciałabym być ciągle nastolatką i smieje się, że już wiecznie będę miała 19 lat xD
    Obserwuje i czekam na posty ! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe postanowienia :) ja również muszę 'znaleźć rytm'.
    mam nadzieję, że uda ci się wszystko z wyżej wymienionych, powodzenia! xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym musiała coś porobić z moim trądzikiem :/ Wracaj już na bloga i na snapa bo tęsknię za twoim gadaniem (na snapie) :D
    A co do testów gimnazjalnych, to trzymam kciuki! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałabym w tym roku nieco popracować nad moim blogiem. Jest to pierwszy blog, który prowadzę tak długo (zwykle poddawałam się po 2 miesiącach).
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w spełnianiu postanowień,ja tez postaram się spełnić swoje ;)
    Podrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny blog :D Obserwuję i zapraszam do mnie http://moimikredkami.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie samo postanowienie jak numer 1! chociaż może nie do liceum ale do technikum :P

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Flickr Images