Portugal memories | Throwback 2

Nowy rok, a dalej czuję posmaki starego. Świętowałam sylwester, a potem wszystko wróciło do normy. czyli starej rutyny. Chociaż nie p...



Nowy rok, a dalej czuję posmaki starego. Świętowałam sylwester, a potem wszystko wróciło do normy. czyli starej rutyny. Chociaż nie powiem, zapisanie się na siłownie i ogarnięcie diety to już jeden krok dalej niż przypuszczałam, teraz sztuką jest to przetrwać i zakończyć te wieloletnie, powtarzające się postanowienie z, rzecz jasna, pozytywnym efektem. 

  U mnie wszystko jest na odwrót wobec czego druga część postu (tutaj część 1.) o Portugalii nie odbiega od mojej normy, bo kiedy jest zima (przynajmniej w kalendarzu) wstawiam posta o ciepełku i bikini. Ale przypuszczam, że nie jeden z nas ma w głowie wspomnienia z wakacji i już stara się planować tegoroczne, dlatego uważam że post nie jest wcale taki odległy, pomijając fakt, że moje odwiedziny tego pięknego miejsca zaszły w słonecznym sierpniu. Odwiedzenie Portugalii to jedno z moich piękniejszych wspomnień, dlatego nie obyłoby się bez zdjęć. więc dzisiaj mało pisania, a dużo oglądania:)


Jak gorące lato, to i bikini. Szeroką gamę kolorów, wzorów, stylów strojów kąpielowych możecie znaleźć oczywiście na Zaful. Nie są najlepszej jakości, bo nawet kiedy ich nie używałam, źle przyszyte nitki zaczęły być widoczne (pomarańczowy strój), a w zielonym stroju wielkim minusem jest widoczny biały materiał. Oprócz tego uważam, że są cenne uwagi i pewnie bym je założyła w Portugalii, ale najpierw postanowienie...:')

          

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Widoki piękne, nigdy tam nie byłam :(
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudne zdjęcia

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jak pięknie! Jestem pod wrażeniem :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne miejsca, chciałbym kiedyś odwiedzić <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia, masz świetne wspomnienia :)
    http://nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Zawsze chciałam odwiedzić Portugalie, oczywiście - Lizbonę. Niestety, raczej nie uda mi się tego dokonać w tym roku.
    Zostaję tutaj na stałe^^ - obs
    Przy okazji, ostatnio reaktywowałam bloga o podróżach. Może wpadniesz? Kreatywny Umysł - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Marzy mi się, by kiedyś tam pojechać!

    youtube blog

    OdpowiedzUsuń
  8. reat article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy