๑ TUMBLR WISHLIST 2 - swetry ๑

       Druga część lubianej przez większość osób posta z serii 'tumblr wishlist- gdzie kupić?' --> część pierwszą możecie zoba...

     
 Druga część lubianej przez większość osób posta z serii 'tumblr wishlist- gdzie kupić?' --> część pierwszą możecie zobaczyć TUTAJ. Tym razem inspirując się jak zawsze na zdjęciach z Pinterest pokaże Wam podobne (a czasem nawet i identyczne) swetry za pomocą Zaful. Jesienna pogoda już od jakiegoś czasu daje po sobie znać, a wszyscy przecież kochamy ciepłe swetry, dlatego warto się zainspirować i znaleźć swój ulubiony :)

* jeżeli chcesz zobaczyć cenę albo stopień podobieństwa produktu, wystarczy nakliknąć na zdjęcie*

                     


                      


             


              


      

              


                


źródło: Pinterest  => moje konto @vickyoss 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetny pomysł na post :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te swetry to po prostu cuda! A na tumblr, pintereście, weheartit itp. można znalezc naprawdę ogrom inspiracji do stylizacji i innych rzeczy. Sama chętnie zerkam na tego typu strony i czasami potrafię spędzić na nich naprawdę wiele czasu :) Obserwuję i pozdrawiam! ♥ Liski

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne swetry! Są jak najbardziej w moim stylu!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sweterki ^^ Najbardziej spodobał mi się biały *.* Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje przygotowałaś
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  6. gorgeous wish list! Very nice sweater selection, crazy about bell sleeves.

    Lyosha
    Inside and Outside Blog and Instagram
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej uwielbiam swetry, podobają mi się wszystkie bez wyjątku!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te sweterki i każdy ma w sobie masę uroku, aż mam ochotę zrobić ogromne sweterkowe zakupy na ten sezon!:)

    Buziaki ☼
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Swetry to moje największe uzależnienie. Z tej listy kilka wpadło mi w oko :)

    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na wpis :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie cudeeenka! czekam na wiecej tego typu inspiracji <3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam przeglądać zdjęcia na Pinterest, zawsze znajduję mega inspiracje! Swetry to must have na jesień i zimę. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarze te sweterki z Zaful, nawet jeden z nich mam. Wyglądają na prawde ślicznie i widać ogromne podobieństwo.
    https://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na posta, do tego jak pomocny :)
    Obserwuję :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham takie swetry <33 Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super post:)
    Kocham stylizacje z tumblera, zawsze mogę tam znaleźć coś co mnie zachęci do zmiany stylu lub pokaże nowe możliwości haha
    buziaki, wesołych świąt<33

    ++zapraszam do mnie, dopiero zaczynam;) https://lovletix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great sweaters. They are my favorite item of the winter. *_*

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę, ten pierwszy zielony sweter jest przepiękny! Ten kolor jest taki ładny i głęboki... chyba że to filtr na zdjęciu :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super inspiracje - boho swetry wygrywają wszystko <3

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam sweterki (zwłaszcza ten biały jest śliczny)
    Obserwuje
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham swetry! Nie dość, że ciepłe to jeszcze śliczne, hah ;3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy