Czego nie widzi kadr?

Jakby ktoś się zastanawiał, nieprzeciętną sesję można zrobić na balkonie, na którym królują stare, zapomniane zasłony i firanki mające na...


Jakby ktoś się zastanawiał, nieprzeciętną sesję można zrobić na balkonie, na którym królują stare, zapomniane zasłony i firanki mające na celu zniwelowanie komarów i much, których jest pod dostatkiem, ponieważ jeżeli wyjrzysz przez zasłonę zauważysz spacerujące swobodnie kury, jadącego na pole traktora , czy starszą panią, sąsiadkę, wracającą ze stodoły by wcześniej nakarmić zwierzęta gospodarskie. Ujrzysz najzwyczajniej w świecie wiejskie, spokojne życie ludzi, których obowiązkiem na co dzień jest utrzymanie swojego gospodarstwa przez dbanie o każde zwierze, o każdą roślinę, o każdy metr swojej ziemi. Wstawanie o 6 to nic, tam wstawałbyś o 4.30, o świcie by nakarmić każdego swojego mieszkańca. Tutaj każdy jest pomocny, nie istnieje odmowa. Wieś to również odpowiedzialność i pracowitość, jeżeli chcesz utrzymywać swoje gospodarstwo własnymi rękami, bo tylko rękami.

Moim teraźniejszym zadaniem jest ostre zajęcie się blogiem, bo niestety ale nieźle opuściłam się w blogowaniu. Masa zaległości, masa niedokończonych wpisów, masa nie obrobionych zdjęć to jedno, ale do tego dochodzi praca nad samym sobą. Mam nadzieję, że pictery (jeszcze z lata;) ) przypadną Wam do gustu, a jeśli nie napiszcie co byście w nich zmienili. Chciałabym wybrać się na taką prawdziwą sesje z fotografem, bo zdjęcia z moją siostrą to ciężki przypadek, ale przynajmniej dzięki niej mam co wrzucać. Jednakże moją przeszkodą i tak jest zdecydowany brak fotogeniczności i zero otwartości do innych, dlatego może dopiero za jakiś czas taki pomysł by wypalił ;) Trzymajcie się gorąco. 









chocker: zaful

crop top: gamiss

spodnie: ?

pasek: zaful


You Might Also Like

31 komentarze

  1. Bardzo mi się podobają zdjęcia, ja również chciałabym się wybrać na jakąś sesję z fotografem. :D

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/zaful-must-have-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotogeniczna jesteś, ale faktycznie brak otwartości na innych może Ci w tym trochę przeszkodzić. Sama brałam udział w kilku sesjach i niestety trzeba pokazać na zawołanie emocje, których możesz nie czuć. Jest to bardzo trudne i nadal sie tego uczę. Zdjęcia wyszły bardzo nastrojowo! :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również strasznie zaniedbałam bloga, wyrzuty sumienia aż mam :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, klimatycznie, chce więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your outfit. Casual but perfect... kisses

    Follow for follow? <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog, oby więcej takich!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam stylizacje w takim stylu, wyglądasz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju! Te zdjęcie mają MEGA klimat! I nie gadaj, ze nie jesteś fotogeniczna, bo wygladasz slicznie! I zazdroszczę włosow. Obserwuję i czekam na dalsze Twoje poczynania z modelingiem, fotografią i blogiem <3 Buziaki!:* http://paulacierpiak.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  9. Mojej siostrze się nie chce robić mi zdjęć :P. Te są świetne, nie ma to jak znaleźć dobre miejsce na zdjęcia gdzieś blisko ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia!
    jestem zachwycona, uwielbiam taki klimat i proste, aczkolwiek piękne fotografie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I za to kocham fotografię, że tak naprawdę możemy pokazać to, co chcemy, a np. metr dalej dzieje się coś zupełnie innego :) Jeśli będziesz pracować nad modelingiem, na pewno osiągniesz zamierzone cele :) Powodzenia ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł z tą zasłonką, świetna sesja!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Victoria przysięgam, że kocham twojego insta i twoje artystyczne spojrzenie na świat. Jestem największą fanką! Zdjęcia cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jestem zakochana w tych zdjęciach, mogę na nie patrzeć i patrzeć, bardzo podoba mi się ich klimat! Dokładnie znam to uczucie zaniedbania bloga, ale ale postanowiłam się ogarnąć i podejść do jego prowadzenia poważnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  16. great post my dear

    I follow you, I hope you will follow me back
    kisses

    Blog: MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna!
    Naprawdę wow!
    http://aniaszumlas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te zdjęcia są bardzo klimatyczne :)
    U mnie z robieniem sesji też jest ciężko, bo nie mam nikogo do robienia zdjęć, a nie wszędzie będę chodziła ze statywem :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Tło w pasy świetnie kontrastuje z Twoją cerą. Podoba mi się pomysł. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem nie masz problemu z fotogenicznością.
    Trzymam kciuki nad otwieraniem się do innych :)
    Bardzo fajnie wyszły te zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wyszłaś. Świetna sesja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kobieta. Wspaniały post i zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne zdjęcia!! Mają niesamowity klimat, bardzo mi się podobają! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W życiu bym się nie domyśliła, że za tymi zasłonami jest to wszystko co opisujesz! No ale tak już działa fotografia, pozwala nam pokazać świat często z zupełnie innej, lepszej perspektywy. I to w niej uwielbiam <3
    Co do samych zdjęć we wpisie, muszę przyznać, że są naprawdę bardzo klimatyczne! Stylizacja + czerwone usta + te zasłony tworzą bardzo fajne połączenie. I co Ty mówisz, że nie jesteś fotogeniczna! :) Moim zdaniem masz bardzo ciekawą urodę, popracuj troszkę nad sobą i może i Ty ją dostrzeżesz! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo fotogeniczna! Pasuje Ci choker, ładnie uwydatnia obojczyki :) Czasem marzy mi się życie na wsi, aby móc przynajmniej nacieszyć się spokojem, jaki tam panuje. Gwar wielkiego miasta stopniowo mnie wyniszcza, pomimo tego, że je kocham.

    APOCALYPTIC PIE

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, mają swój klimat. Ja zawsze na sesję wyciągam moją przyjaciółkę, nie wiem co bym bez niej zrobiła hah :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy