Na początek się przedstawię.

Nowe hobby, może nowa pasja  Na początek, chciałabym podzielić się z Wami o czym zamierzam pisać bloga. Otóż, zdaje sobie z tego sprawę...

Nowe hobby, może nowa pasja 


Na początek, chciałabym podzielić się z Wami o czym zamierzam pisać bloga. Otóż, zdaje sobie z tego sprawę, że bardzo dużo osób piszę o swoim życiu na blogu, czyli lifestyle, są również blogi modowe, kulinarne, fotograficzne, medyczne. A ja jestem po prostu zwykłą nastolatką chcącą podzielić się z Wami swoimi przeżyciami, nastoletnimi przemyśleniami, poradami, jak i przyszłością. Cały czas szukam swojego stylu, dlatego nie mogę określić dokładnie o czym będzie ten blog. Uważam, że to ogólnie o mojej osobie i najlepszą kategorią to będzie po prostu lifestyle. 

Jeżeli chodzi właśnie o ten mój lifestyle, czyli czym się interesuje, jaka jestem, co robię na co dzień to naprawdę, dużo tego haha. Jestem osobą starającą się zrozumieć życie z każdych stron, ujrzeć wszystkie jego zalety i wady, dlatego lubię próbować nowych rzeczy. Nieważne czy chodzi chociażby o jedzenie, czy jakieś hobby. Właśnie dlatego m. in. tu jestem. Jak przeczytałam pierwszą książkę ( nie wliczając w to lektur, tylko taką jaką chciałam przeczytać, haha) to uznałam, że może zajmę się pisarstwem, przecież to nic trudnego, przynajmniej ja tak uważałam. I tak mam z wieloma rzeczami, próbuje czegoś, a potem z tego odchodzę. 


Lecz jestem już trochę starsza i wiem, że aby dojść do swojego wyznaczonego celu potrzeba nie tylko chęci, ale i czasu, cierpliwości, zapału. Bloga piszę też z tego powodu, aby spróbować czegoś nowego w życiu. 

Mam wielką nadzieję, że swoimi postami zgarnę wam trochę wolnego czasu, może w jakiś sposób pomogę :) A, jeżeli chodzi o mnie, to będziecie mnie poznawać w kolejnych postach, w których będę pisać o swoich zainteresowaniach, upodobaniach, rozmyślań o świecie haha.


(zdjęcie nie robione przeze mnie)

You Might Also Like

0 komentarze

Obserwatorzy