Dlaczego uwielbiam VSCO CAM?

Od kilku lat aplikacja, która nie schodzi poniżej szczytowych miejsc w kategorii filmy i zdjęcia. Pobierana i znana przez tysiące ludzi...

Od kilku lat aplikacja, która nie schodzi poniżej szczytowych miejsc w kategorii filmy i zdjęcia. Pobierana i znana przez tysiące ludzi, a zwłaszcza dla tych, którzy cenią swojego instagrama. U mnie wykorzystywana już niezamiennie od kilku lat, a wciąż nie odnajduje innego, lepszego zamiennika. Czyli co podoba mi się w aplikacji amerykańskiej firmy Vsco Cam?
  •                              społeczność  #wethecreators 
Dzięki wzrastającej liczbie użytkowników społeczność vsco cam'owa poszerza się na różne strony, wobec czego coraz częściej możemy znaleźć ciekawy dla nas profil. Każdy indywidualnie oprócz dodawania zdjęć i reblogowania innych może prowadzić swój 'dziennik', dodając wpisy z zdjęciami i tekstem. 

  • filtry 
Ludzie dzielą się na kilka typów, jednym z nich jest m. in. #nofilter i #filter. Nigdy nie rozumiem tych pierwszych, bo jak można nie korzystać z całej gamy kolorowych gotowców. Dzięki filtrom zdjęcie nabiera charakteru, wyrazistości i efektu końcowego. A przede wszystkim to najlepsza opcja, gdy mamy do obrobienia całą sesję zdjęć, bo o wiele szybciej jest wstawić filtr, a potem go dostosować według uznania, niż edytować każde zdjęcie z osobna. 
Na vsco różnorodność filtrów jest ogromna, dlatego czasami nawet najgorsze zdjęcie jakie przytrafiło się z sesji, potrafi uratować filtr.  Nie znam innej apki, która oferowałaby tak bogatą ofertę ciekawych filtrów.
Ale wiem, że czasami z nimi przesadzam 

 
  •  minimalizm
Prostota i minimalizm to jedno z lepszych połączeń jeżeli mówimy o aplikacjach, które mają nam służyć. Zarazem w tym skromnym wydaniu kryje się wiele bogatych opcji, które tylko ułatwiają nam dostosowanie zdjęć pod nasze priorytety. Dzięki temu, że wszystko jest przejrzyste i proste w obsłudze, edytowanie nabiera lepszych efektów. 

  • inspiracja
Czasami społeczność vsco cam'owa przebija nawet i Pinterest'a jeżeli chodzi o typowo stylowe prace fotograficzne. Ludzie mają niesamowite spostrzeżenie na świat, które pokazują na swoich profilach. Pod różnymi # można odnaleźć, co konkretnie cie interesuje. 

  • free a dobre 
Nie zawsze jest kogoś stać na programy do obróbki zdjęć, a nawet jeżeli już coś się przytrafi darmowego to bez rewelacji. Z vsco wiem, że naprawdę można zdziałać cuda nawet z darmowymi filtrami. 


  • profesjonalizm w nieprofesjonalizmie 
Początkowo vsco cam pozwalał na podstawową obróbkę zdjęć przy użyciu telefonu jako apka mobilna. Od jakiegoś czasu ciekawe filtry można również dostać na pc (płatne), które są wykorzystywane w programach typu Adobe Lightroom i lubiane przez wielu zawodowych fotografów. 


Nie jestem i raczej nigdy nie będę fotografem. Zdjęcia jak dla mnie to rodzaj sztuki, a sztukę lubię. U mnie nie widać żadnego profesjonalizmu, bo dla mnie robienie zdjęć, a potem edytowanie to sama frajda, z której czerpię radość. Najzwyklejsze zajęcie czasu i prowadzenie bloga. Dlatego dzięki vsco mogę poczuć się w jakiś minimalny sposób jak fotograf i pobawić się różnymi tonami i efektami. Jeżeli pytacie się mnie, gdzie 'edytuję' zdjęcia, to raczej będzie to stała odpowiedź: vsco cam.
zapraszam do mnie: vicky vsco cam

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Również uwielbiam VSCO cam, a z ich filtrów można tworzyć cuda ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tej aplikacji tylko i wyłącznie do dodania mojego ulubionego filtra. Resztę przerabiam w dwóch innych aplikacjach :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś używałam vsco cam, ale pół roku temu odkryłam snapseed, który jak dla mnie jest o niebo lepszy :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chyba jestem osobą #filter hah <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ja też uwielbiam VSCO i te filtry w stylu vintage, ale na moim blogu królują zdjęcia przerobione w Snapseed. Śliczne zdjęcia! MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie korzystam z tej aplikacji, ale efekt faktycznie fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czasem korzystam z tej aplikacji, świetna notka i piękne zdjęcia !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /
    Mój instagram ♡ /klik/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie najlepsza aplikacja do przeróbki zdjęć, wszystkie jej filtry mi się mega podobają! Śliczne te zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od początku gimnazjum nie rozstaję się z vsco cam :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Choć mam tą aplikację u siebie na telefonie od długiego czasu, to wciąż nie mogę się do niej przekonać. O wiele lepiej przerabia mi się zdjęcia, gdzie indziej, ale z vsco cam też czasem korzystam :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy tej aplikacji. Słyszałam pozytywne recenzje, ale jakoś zawsze znajdowałam wymówkę aby jej nie pobierać. Tym razem postaram się ją przetestować;)
    Przy okazji, ostatnio reaktywowałam bloga o podróżach. Może wpadniesz? Kreatywny Umysł - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam tą aplikację, używałam jej jakiś czas temu... kilka lat temu tak w sumie :D Fajna była, ale pamiętam, że miałam straszny telefon i vsco zajmowało mi zbyt dużo pamięci telefonu więc musiałam to usunąć. Może i znów zainstaluję, bardzo lubiłam tą aplikację po prostu totalnie o niej zapomniałam :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana twoje zdjęcia rozwalają są świetne <3 <3 <3 zapraszam do mnie http://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu również używam i gorąco polecam
    Uwielbiam twoje zdjecia, mają taki KLIMAT!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia! Również nie uważam się za profesjonalistkę, ale robienie ich i obrabianie faktycznie jest niesamowicie przyjemne. vsco cam znam, ale nie miałam jeszcze okazji używać, mimo iż chodzi za mną od dawna. Chyba najwyższa pora ją wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam tej aplikacji czasem, ale moje edycje w niej wykonane są bardzo delikatne. Bardzo podoba mi się efekt końcowy Twoich zdjęć. Zdjęcia są takie klimatyczne! ❤ Zdradzisz, jakich filtrów używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ulepszam moje zdjęcia korzystając jedynie z narzędzia jakim jest instagram. Twoje są bardzo ciekawe i klimatyczne! c:
    blog @mavselina-k | instagram @mavselina | youtube @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny wpis :D
    Klimat tych zdjęć -cudny!
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. You look amazing! ☃ ❄

    Would you like to follow each other? Lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak samo jak ty uwielbiam Vosco <3! Piękne zdjęcia <3


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie używałam, ale koniecznie muszę wypróbować. Twoje zdjęcia są świetne :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Totalnie zgadzam się z Tobą jeżeli chodzi o nierozumienie #nofilter ;p to jak jedzenie bez przypraw
    Genialne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia!
    Również lubię VSCO!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzadko używam tej aplikacji do obrabiania zdjęć na jakieś portale, ale ma w sobie coś, co nie pozwala mi usunąć jej z telefonu :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. VSCO to czary i magia, uwielbiam VSCO-CAM i nic tego nie zmieni. Piękne zdjęcia, obserwuje bo blog wydaje się ciekawy ;) Pozdrawiam i życzę miłej reszty niedzieli ;)
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. reat article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    OdpowiedzUsuń
  28. "Great article! Thanks for sharing this with us.

    Check us out at Tropika Club Magazine

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks.

    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    2.How to care for your hair between Salon Visits

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Top 10 Tips for a Better Shave [for ladies]

    5. The Best and Cheapest Hair Removal Salons in Singapore [2020 Edition] "

    OdpowiedzUsuń
  29. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks.
    "

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy