Czym fascynują mnie podróże? | norway |

Uwielbiam ten stan kiedy wszystko dookoła co Cię otacza wydaje się inne, a jednak to ten sam świat na którym codziennie przebywasz. Życie...

Uwielbiam ten stan kiedy wszystko dookoła co Cię otacza wydaje się inne, a jednak to ten sam świat na którym codziennie przebywasz. Życie w innym otoczeniu niż zwykle dodaje mi niesamowitej energii i chęci zobaczenia nawet najmniej ciekawego przedmiotu, jak ser na sklepowych półkach czy jazda autobusem. Niby to samo co u nas, a jednak różnorodność natury ludzkiej w innym miejscu może zafascynować bardziej niż zwykle. Zachowanie, obyczaje, wygląd, ubiór, tradycje, przekonania, moda gdzie indziej może przebiegać w inny sposób, dlatego aż żal by nie chcieć tego poczuć, a nie jedynie zobaczyć. Przemieszczanie się ze swojego stałego kąta do innego kąta na Ziemi pobudza we mnie całą melancholię. która na moje nieszczęście tkwi w moich żyłach. Kiedy zapadnę w trans, trudno mnie z niego wyciągnąć. Godzinami mogę leżeć w pokoju i bezsensownie dumać o moim życiu marzeń nie zajmując się teraźniejszością i nie odkrywać niczego nowego, co jest wbrew mojej podobno energicznej naturze. W nowym miejscu wszystko się zmienia, czego dowodem jest chęć wyjścia do zagranicznego sklepu po najzwyklejsze, białe, krowie, mleko. 
Nowy odkryty ląd, o którym mogłabym napisać ze 3 posty to świat Skam, czyli Norwegia. Pięknie było poczuć się w mieście Oslo, gdzie istnieje najpyszniejszy ser na świecie, do komunikacji miejskiej zaliczany jest statek, cola kosztuje 20 złoty, króluje przyroda, a na balkonach jest zakaz wieszania prania.
Mam nadzieję, że chociaż odrobinę uda mi się pokazać Wam zdjęciami cudo natury jakie króluje w Norwegii. Miłego oglądania :) 




 *
Buziaki

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Widzę, że mamy coś wspólnego, bo - podobnie jak Ty - uwielbiam podróżować. Najbardziej w podróżach fascynuje mnie możliwość poznawania innych kultur, tradycji oraz codziennego życia mieszkańców danego kraju. Również byłam w Norwegii - wspaniali ludzie i piękny kraj! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam podróżować :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/08/outfit-of-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Fajnie że byłaś w Norwegii :)
    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku klimat twoich zdjęć jest cudowny <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam podróżować, ale w Norwegii jeszcze nigdy nie byłam, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się to zmienić :) A zdjęcia są cudowne! Nie mogę się na nie napatrzeć!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale Cię rozumiem, ja również uwielbiam podróżować :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Norwegia to moje marzenie ; ) uwielbiam podróżować

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia. Zachęciłaś mnie i może w przyszłości udam się choć na tydzień do Norwegii?

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh uwielbiam podróżować,a pierwsze zdjęcia świetne!<3
    WIKI (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow! Wspaniałe zdjęcia i super post! Ja również uwielbiam podróżować <3
    Zapraszam do nas: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy