coś się kończy i coś się zaczyna \wakacje\

Od razu na wstępie muszę podziękować za tyle miłych komentarzy w poprzednim poście. To tylko znak, że jednak są i tacy którzy czytają post...

Od razu na wstępie muszę podziękować za tyle miłych komentarzy w poprzednim poście. To tylko znak, że jednak są i tacy którzy czytają posty! Może to się wydawać dla niektórych dziwne, ale to strasznie irytujące, kiedy pojawiają się jedynie komentarze typu 'super post! MÓJ BLOG'.
W końcu doczekaliśmy się tych wakacji. Z niewiadomych przyczyn ten rok był dla mnie dosłownie najcięższym, dlatego tak mocno wyczekiwałam wakacji. Pewnie to wina testów. Skutkiem tego wymęczenia było tygodniowe lenistwo. Dosłownie nie wiedziałam co się ze mną dzieje. Tylko spałam, oglądałam seriale i cały czas coś podżerałam. To nie w moim stylu, ponieważ nienawidzę spać w dzień, a co dopiero aż tak go marnować. Ale na szczęście lenistwo minęło i powróciłam do żywych. Musiałam trochę odespać te godziny nauki. Tylko, że teraz zapominamy o szkole! Mam wiele pomysłów na zapełnienie luk w wakacje, a żebym o nich nie zapomniała, muszę je gdzieś zapisać. Jednak przede wszystkim chciałabym, aby te wakacje były spontaniczne i pełne udanych wypałów.
  • Czas zająć się blogiem! Ostatnio troszeczkę.. no dobra ,strasznie zaniedbałam bloga. Mało sesji, mało wpisów, ogólnie pustka. Jednak to wina przytłaczającej nauki przez ostatnie miesiące i brak weny. Teraz jednak mam dużo czasu, więc pora to nadrobić ;)
  • Nie wiem ile jeszcze razy będę wałkować ten sam temat.. jednak dalej nie mogę wyjść z tego dołu, a mianowicie chodzi mi o zdrowe odżywanie oraz ćwiczenia. Najgorzej jest zacząć, a potem najtrudniej jest to ciągnąć. Czemu nie mam tak silnej woli? Chcę się w końcu za siebie wziąć.
  • Bardzo, ale to bardzo mało czasu spędzam z moją rodziną. Jedynie kiedy się widzimy to właśnie na wakacje, ewentualnie na święta. Dlatego każdy dzień chcemy spędzić jak najlepiej, aby mieć dużo, niezapomnianych wspomnień. 2 lata temu malowaliśmy kurom paznokcie, rok temu przespaliśmy całe wakacje w namiocie i na trampolinie, a co w tym roku?
  • Odkąd dostałam lustrzankę wybieramy się z moją koleżanką na sesje. W wakacje muszę odkryć dużo miejsc, w których można porobić ciekawe fotki. Ostatnio wybrałyśmy się na plaże w okolicach klifu Gdyńskiego(dzisiejsze zdjęcia). Cudne miejsce! Jeżeli macie w planach przyjechać do Trójmiasta, koniecznie musicie wybrać się na spacer po plaży aż do klifu. Od razu mówię, najlepsze widoki o Zachodzie słońca.
    Oprócz tego byłyśmy świadkami przepięknej tęczy, którą było widać od końca do początku(pierwsze zdjęcie u góry gdzie to widać).
  • Oprócz świetnie zapowiadającego się czasu spędzonego z rodziną, również mam nadzieję, że się uda z przyjaciółmi. Mamy w planach wyjazd nad jezioro. Tam na pewno będziemy się genialnie bawić. Bo przecież nieważne gdzie, ważne z kim!
  • Nigdy nie mam czasu na rysowanie, czytanie książek czy oglądanie ulubionych seriali( niedługo PLL 7!!). Dlatego strasznie się cieszę z tego wolnego chociażby z tego względu, że będę mogła porysować.
  • A teraz to, czego najbardziej nie mogę doczekać się w wakacje. Otóż, od niedawna planowałam robić różnego rodzaju kolorowe koszulki, jednak nigdy nie miałam na to wystarczająco czasu. Na szczęście teraz to się zmieni i będę mogła tworzyć oraz eksperymentować na nowych bluzkach. Będę również chciała robić koszulki na zamówienie, ciekawe czy ktoś będzie zainteresowany :) Więcej szczegółów dotyczące nowego hobby na moim blogu już w następnym poście! (albo w poniedziałek, albo we wtorek) B) 
 A Wy macie jakieś plany na tegoroczne wakacje? Życzę Wam udanego odpoczynku, bo to wszystkim się należy. Do następnego B) 

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Życzę ci wytrawności w postanowionych planach na wakacje, fajnych tych kolorowych koszulek, żeby chciało ci się prowadzić bloga regularnie i bez przerw :) pozdrawiam cię cieplutko i zapraszam do siebie: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje to bardzo przyjemny czas i warto go poświęcić na to, na co nie miało się czasu w ciągu roku szkolnego. Ja planuję się zabrać w końcu za książki, które od od bardzo długiego czasu zalegają na mojej półeczce.
    Co do lenistwa to nie martw się, każdemu należy się odpoczynek po trudnym roku szkolnym :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz tyle planów. Mam nadzieję, że wszystko sobie zrealizujesz. :)
    Zapraszam na bloga
    zpasjablog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja też mam dużo planów na wakacje. Przez ten czas planuje robić rzeczy, na które zwykle brakuje mi czasu w roku szkolnym.
    Mam nadzieję że uda Ci się zrealizować wszystkie Twoje plany na te dwa miesiące.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia! Masz śliczne włosy :) Ja tam nie mogę się pogodzić z tym, że pewne rzeczy się kończą... Ale takie jest życie

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia i te włosy <3 ja też oglądam PLL :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda to najgorsze jeśli coś fajnego się kończy i to jeszcze tak szybko. Udanych wakacji Ci życzę . Korzystaj z nich ile się da ..
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. E no zdjęcia są bardzo ładne, świetnie ci wyszły. W tym roku mam całkiem sporo wakacyjnych planów. Za dwa dni jadę w góry, potem dwa razy nad morze a w między czasie nad jezioro, więc wykorzystam te wakacje w 100%.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda to najgorsze jeśli coś fajnego się kończy i to jeszcze tak szybko. Udanych wakacji Ci życzę . Korzystaj z nich ile się da ..
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten rok szkolny również był dla mnie ciężki... Wakacje spędzam spontanicznie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :) zapraszam do mnie :D
    Oczywiście żartuję :). Zastanawia mnie jedno.. Jak kury reagowały na malowanie im paznokci?? :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba dla każdego ten rok był ciężki, i nie dość tego że miałam odczucie ciężaru nauki to także odczucie spowodowane małą ilością czasu który mogłabym przeznaczyć na naukę :/
    może obs za obs ? jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ten ostatni rok także był ciężki ;/ Egzaminy, dobre oceny i inne sprawy ;) Cała tęcza *0*



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne widoki! Nie mogę się napatrzeć :) Oj, tak! Trzeba wiele zrobić w te wakacje. Nie można cały czas siedzieć bezczynnie.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  15. haha też ostatnio leniuchowałam, ale dosyć, trzeba korzystać z wolnego czasu, wykorzystać go na pasje, spontaniczne wypady *.*
    Piękne zdjęcia *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tak miałam przez jakiś tydzień. Tylko jadłam i siedziałam na kanapie całe dnie.. Teraz wzięłam się za siebie i codziennie albo jeżdżę na rowerze, albo gram w piłkę, albo ćwiczę :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dokładnie taki samo! Od zakończenia roku szkolnego zupełnie nic mi się nie chce. Muszę się jakoś zmusić do zrobienia czegoś :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  18. Super plany na wakacje. Tak, trzeba nadrobić stracony czas i spędzić go jak najlepiej. Świetny pomysł z malowaniem koszulek, może się skuszę?
    Zapraszam do obserwowania, komentowania:
    aureleei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie piszesz. Też muszę nadrobić czas z rodziną. Bloga jak narazie nie zaniedbuję bo dopiero zaczynam. A zdjęcia są poprostu cudowne <3 :*
    Zapraszam do mnie (odwdzięczam się za każdą obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, mi też brakuje silnej woli jeśli chodzi o zdrowe odżywianie, zwłaszcza w wakacje,myślę że jest to jeszcze trudniejsze. Korzystaj z wolnego, odpocznij jak najwięcej i nie pomiń żadnego punktu z powyższego post a. Trzymam kciuki! Ja w tegoroczne wakacje jak dotychczas byłam na openerze, teraz spotykam się jak najwięcej ze znajomymi a później jadę z rodzicami w Bieszczady (mam nadzieję że nie będzie tak nudno jak się zapowiada ).
    Pozdrawiam gorąco i czekam na kolejny post z tak świetnymi fotkami!
    Agatkapomadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również życzę Ci udanych wakacji :)
    Nie mogę się doczekać twoich koszulek. Z chęcią zobaczę jak będą wyglądać :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w tych zdjęciach jeju♥ Ja też postanowiłam teraz w wakacje częściej bywać na blogu i dodawać jakieś posty :)

    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nauka bardzo meczy i ja do teraz nie moge odespac haha. Mam nadzieje, ze twoje wakacyjne plany wypala! Piekne wlosy:)

    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja po wynikach z matur w końcu mogę w pełni cieszyć się wakacjami, bez stresu. To miejsce z Twojej sesji bardzo mi się spodobało, więc pewnie tam wpadnę jak będę nad morzem w te wakacje. Genialne masz włosy <3
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia oby tak więcej tak udanych sesji ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju jakie cudowne zdjęcia! :o Na serio, uwielbiam zdjęcia, które są tak dobrze zrobione jak Twoje, no po prostu są piękne:) Moje wakacje to praca- czas na zarobienie własnych pieniędzy, na własne wydatki:> Mam nadzieje, że Twoje wakacje będą tak ciekawe, jak sobie "wymarzyłaś":) miłych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. o matko! dawwwno nie widzialam tak wspanialnych i zapierajacych dech w piersi zdjec! cos wspanialego
    buziackzi


    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy