Pierwsza sesja | DRESSLINK

   Witajcie! Na wstępie chciałabym Was przeprosić za nie bycie w blogosferze aż 3 tygodnie, ale zapewnie nie mam jeszcze stałych czytelnikó...

   Witajcie! Na wstępie chciałabym Was przeprosić za nie bycie w blogosferze aż 3 tygodnie, ale zapewnie nie mam jeszcze stałych czytelników, więc możliwe że nikt nie zauważył mojej nieobecności haha. To nie znaczy, że się nie przejmuję taką długą przerwą .  Dopiero mój blog prowadzę od ponad dwóch miesiecy, więc jest to dla mnie niesamowicie ważne aby być jak najczęściej i dodawać posty. Akurat w ubiegłym czasie spotkał mnie podwójny pech, rozwalił mi się i komputer i telefon. Tak wiec sami rozumiecie moja nieobecnosc,  a teraz dodaje tego posta z telefonu siostry i mam nadzieje ze wszystko będzie w porządku jeżeli chodzi o mobilnego bloggera.     
   Tak jak wspominałam w poprzedniej notce, rozpoczęłam wspólpracę z dresslink. Czekałam na podarunek od firmy,  który miałam Wam zaprezentować. Po długich wyczekiwaniach moje zamówienie dotarło. Paczka została wysłana 9 lipca, a otrzymałam ją 27 lipca - 18 dni. Z pośród ogromnego asortymentu wybrałam letnią, białą  bluzkę oraz spodenki. Niby to te chińskie marki, ale jestem zadowolona z wybranych ubrań. Obydwie rzeczy sa identyczne tak jak na zdjeciu strony. Kontakt z firmą jest bardzo dobry, w każdej chwili mogłam się czegoś podpytać i przychodziła odpowiedź. Ubrania są z cienkiego materiału, bluzka prześwituje, ale wystarczy jakaś podkoszulka i po sprawie. Taka jedna uwaga jezeli chodzi o tą koszulę, tył i przód jest identyczny, widać to na jednym ze zdjęć. Trochę to dziwnie wygląda, bo moja mama myslała że stoję przodem i głową w tył XD Jedyny problem jaki  popełniłam to zamówienie za dużych spodenek. Tak to ubrania i wspolpraca w porzadku. Przedstawiam Wam zdjęcia z mojej pierwszej 'sesji' w miejscu gdzie teraz przebywam, czyli na wsi. Sami ocencie jak wygląda strój i zdjecia.

      /koszula/                       /spodenki/
                          ( mile widziane kliknięcia na podane linki :-) )
 

Jeżeli spodobalo Ci się coś ze sklepu dresslink i zamierzasz zakupić wybrane ubranie lub akcesoria,  koniecznie skorzystaj z kodu rabatowego: Blog15
Rabat 10%!

Co sadzicie o ubraniach i zdjeciach? 
Już minął pierwszy miesiąc wakacji, czemu to tak szybko leci :'(
Co udało Wam się zrobić przez ten czas?

You Might Also Like

67 komentarze

  1. Sesja wyszła świetnie :) ciuchy mega :) http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki właśnie wydały mi się jakieś "zwisające", szczególnie na piątym zdjęciu. Warto zawsze spojrzeć dokładnie na miary, nie tylko na sam rozmiar. :D
    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Tył tej bluzki też ślicznie wygląda ! :)) Cudowna sesja :))
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, tak samo, jak ubrania <3

    http://amanna-crua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA! ♥
    http://macutkiewiczphotography.blogspot.com/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania bardzo fajne , choć spodenki nie w moim stylu. Bardzo fajny pomysł na sesje w tym polu, no ale niestety nie na zdjęcia modowe. Szkoda, że zrobiłaś mało zdjęć gdzie widać cała stylizację, bo jak stoisz w polu to spodenek w ogóle nie widać.
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  7. Szóste zdjęcie od góry jest najlepsze. Czarno-białe są bardzo klimatyczne. Szkoa, że tak mało. Zestaw pasuje idealnie do polnego klimatu. Przy tak zwiewnej tkaninie bluzki większe szorty pasują świetnie. Fotograf mógł by też pobuszować w zbożu. Pomysł z miejscem na sesję udany. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ubrania :D Ja rozpoczynam dopiero współpracę z dresslinki i gdybyś mogła poklikać w linki to byłabym mega wdzięczna :)
    Pozdrawiam!
    swiatoczamijuliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, też co roku przynajmniej raz robimy sobie zdjęcia w zbożu, są przepiękne!
    Jeżeli chodzi o ciuchy to nie są w moim stylu, ale Ci pasują
    Pozdrawiam! Życzę miłej współpracy
    Zapraszam od nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna bluzka :) Obserwuję!
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne spodenki <3

    zapraszam: meowitskinia.blogspot.com
    będzie mi miło jeżeli zostaniesz czytelnikiem i zostawisz nazwe swojego bloga w komentarzu!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia!!

    zapraszam : http://immort4lgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ! Niesamowity blog ! Przepiękna stylizacja ! Na pewno jeszcze tu kiedyś zajrzę ;)
    Zapraszam do mnie liczę na to że zostawisz po sobie chociaż komentarz Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. jak Ty cudownie wyglądasz! ślicznie
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia!
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa ostatnie zdjęcia są po prostu nieziemskie!!
    Ja również czekam a paczkę od dresslink, mam tylko nadzieję, że wszystko będzie dobre! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnie zdjęcie wygrywa! swietne spodenki
    nowy post (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne zdjecia! Zboze jest ostatnio moim ulubionym zrodlem inspiracji do sesji, chcoiaz kiedys myslalam, ze zrobie,ie zdjecia w zbozu to po prostu pospolita wiocha :) mylilam sie. Przesliczne ubrania
    Sherwoot blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia ♥ Te spodenki są cudowne ! :) Zapraszam do mnie na 2 najnowsze posty - claudiablog6996.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia, poklikałam! :)

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna bluzeczka i spodenki o włosach nie wspomnę :)
    ale postaraj się kochana o lepszej jakości zdjęcia bo bardzo malutko widać :(.

    LoViseta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Tak wiem niestety moj telefon robi troche lepsze zdjecia ale jest zepsuty więc musialam robic siostry bo nie mam dobrego aparatu niestety..

      Usuń
  22. interesujący blog :*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :3
    http://wersy-zycia.blogspot.com
    ~Sandrella

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne zdjęcia!
    Gratuluję współpracy, dość szybko ją zaczełas skoro blogujesz od 2 miesiecy :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  24. te czarno-białe zdjęcia są cudne ,mają taki klimat i urok !
    http://madame-julietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. włosy masz śliczne! i tło do zdjęć takie natury pełne:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sesjaa, super spodenki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia *.*
    A współpraca z tą firmą jest rzeczywiście fajna ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że spodenki za duże bo są prześliczne :3
    przepiękne zdjecia


    KLIK Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful shirt...great shorts...fantastic photos!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę cudowna sesja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny blog, wybrałaś śliczne ciuszki, oczywiście poklikałam.

    http://vnatalieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudooowne spodenki ! Bardzo ładnie w nich wygladasz ! :)

    Zapraszam serdecznie w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/

    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. byłam na tripie po europie, i dostałam się do akademii fotografii
    strasznei podoba mi się koszula! zapraszam do mnie :)
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. I love your style of writing! Perfect blog and photos!

    Follow for follow? Let me know, I always follow back! │Môj BLOG /KLIK/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie mam pojecia, czemu tak szybko :(
    Pozdrowienia ze słonecznego Sopotu! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog, bardzo ładna sesja :) na pewno będę tu cześciej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejku spodenki są przecudowne *o*
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :3 !
    Pozdrawiam Julka♥ Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  41. super zdjecia

    http://tumozemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodenki wyglądają na trochę za duże, ale nic nie szkodzi:) Bluzka bardzo fajna. Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back !

    OdpowiedzUsuń
  44. zdjęcia cudowne ^^,
    masz prześliczny wygląd bloga :D,
    szkoda, że spodenki okazały się za duże
    oczywiście kliknęłam

    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  45. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia. Fajna koszulka / czy co to jest :D
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. dobra, chcesz miec stalych czytelnikow to wbijaj do mnie i oglądaj mojego kota! :') nie no, swietnie wygladasz i masz bardzo ladne włosy :D

    http://lejzita.blogspot.com/

    +coś mi się walneło i dałam komentarz pod starym postem, sorka :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Przedostatnie zdjęcie - miazga! Niczym ze stron z inspiracjami. Cała reszta również cuuudowna! Świetne rzeczy wybrałaś. Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne zdjęcia ! Świetny post i niesamowity blog widać że wkładasz w niego dużo pracy ;) Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Przedostatnie zdjęcie jest przecudne *.* !
    Współczuje Ci z powodu telefonu i komputera :(

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz! Podoba mi się Twoja stylizacja :)
    Super zdjęcia ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdjęcia, ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Zamówiłaś bardzo fajne rzeczy. Poklikałam ;)


    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeju ale ty świenie piszesz :o interesująca notka i ładny wygląd bloga- to trzeba przyznać :) Widać, że dużo pracy wkładasz w swojego bloga.
    Zapraszam też do mnie, na pewno znajdziesz coś co mogłoby cię zaciekawić!
    Oczywiście obserwuję : *
    http://maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Super post!
    Zapraszam do mnie;
    http://adrivnnvde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetnie skomponowałaś ubrania z tłem :)!
    zapraszam do siebie: http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Poklikałam. Mogę liczyć na to samo?
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ładnie wyszlas na tych zdjęciach😊

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  60. dwa ostatnie zdjęcia bw mają coś w sobie :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy